Piraten har ordet

Då var det alltså dags. Jag, Isabelle Izzie Danielsson, inleder idag mitt aktiva liv som pirat- och privatbloggare. Vem är då jag undrar du? Jo, jag är en aktiv piratsjäl född in i en dalkullas kropp, med fötterna i varmaste Värmeland medan hjärtat är på flykt i Stockholms förorter. Jag har massor med attityd, ett något överförfriskat sexistiskt tänkande och brinner för rättvisa, integritet och yttrandefrihet.

I min blogg kommer du kunna följa mitt liv, inte minst som privatperson men även som aktiv pirat inom mina roller som vice Valkretsledare i Värmland, Kommunledare i Karlstad samt som styrelseledamot i Ung Pirat Väst.

Om piratprivat

Jag heter Isabelle Danielsson men kallar kort och gott för Izzie. Jag sitter på posten som vice Valkretsledare för Piratpartiet i Värmla
Det här inlägget postades i Pirat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Piraten har ordet

  1. bea-fea^^ skriver:

    du är även en av de underbaraste vän man kan ha!!<3<3

  2. Daniel S skriver:

    Välkommen till bloggosfären 🙂

  3. ensson skriver:

    Se där ja..

    Välkommen till skrivande gänget. Jag lägger nu en länk från mig till dig..

    Micke

Kommentera

